esratmbs Sarahh taha gercekten cok uslu bir bebek 3 yasinda suan cok uysal sakin insallah senin bebeginde oyle olur boyle cocuklari yiyesim geliyor 🥰
Elaa34 Sibeltopac bende Eymen koymak istiyorum çevre görüşü yok eymenler pısırık oluyormuş felan fistan caydırma yolunda😂😂 bütün eymenler öyleymiş güyaaa🤷♀️
Momandmom Bende Bora koymayı düşünüyorum ama Arda Arel de koyabilirim hala net bi karar yok doğuma kadar daha çok değişir.