Denizyildizi1 Kızlar benim sigortam yok sadece yeşilkartım var doğumum muhtemelen bi 10 gün sonra orda olacak yarı özel yarı devlet diye duydum bilgisi olan var mı ücret ödüyor muyum
Ozlem2206 Denizyildizi1 eğer ücretli hocaya gitmiyorsanız normal gebe polikinliği ise para ödemiyosunuz
BerraY Denizyildizi1 ben de üniversite hastanesine gebe Pol. gidiyorum. Benim bildiğim kadarıyla ücretsiz. Ama ben sigortalıyım eşimden bakılıyorum. Tam olarak bilen varsa ben de merak ettim hazırlıksız gitmeyelim ☺️
Alazim Denizyildizi1 devlet normal muayenede analık hakkı veriyor ücret ödemiyorsun ama doğumda veririm vermezmi belli değil. Bazı gebelere doğumda veriyor bazılarında vermiyor.
Denizyildizi1 Ozlem2206 Normal gebe pol.kontrol için gidiyorum doğum için hocaları yapacak da onu merak etmiştim
Ozlem2206 Denizyildizi1 hoca yapıcaksa ücret çıkar sorabilirsiniz aslında böyle şeyleri bilgilendirirler
Alazim Denizyildizi1 muane sırasında kayıt oluştururken sistem onaylarsa veriyor onay vermezse olmuyor önceden öğrenme şansımız yok malesef