Busra4134 Merhaba kızlar dün akşam öylesine yaptığım erken gebelik testim pozitif çıktı.😳😍 Belki test bozuktur diye bir tane daha erken gebelik testi ve kaset test yaptım onlarda pozitif çıktı. Gece kan verdim beta hcg 33.64. Bu arada normalde adetimin bugün 1. Günü olması gerekiyordu. https://resimyukle.io/g/qXX4Rj795W
zeylifestyles Hayırlı olsun umarım sağlıklı hayırlı bir evlat olur. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin :)
Busra4134 Gulcingezer Çok teşekkür ederim. Amin inşallah, en kısa sürede sizin de güzel haberlerinizi alırız inşallah.🥰 🤲🏼