esscelik bende 39+6 yarın gideceğim bakalım ne diyecek, hiçbir belirti yok her geçen gün kendimi daha yorgun daha bitkin hissediyorum tükendim artık, suni sancı isteyeceğim ama 41 den önce veriyorlar mı bilmiyorum her dr vermiyor bekleyelim diyor diye duymuştum