portakalcicegii Haftadayım bebek hareketleri sürekli sol tarafta. Ama geceden beri sağ kasıgımda farklı bir agrı var. Batma yanma gibi. Sanki bastırıncada agrı hissediyorum. Basına gelen var mı ?
edis22 portakalcicegii bebegin cinsiyeti kizmi? Kiz bebekler sol tarafda oluyor diyorlar😬 canim normal o agrilar rahimin buyudugu icin arada sirada o agrilar oluyor. Basrirma uzan biraz gecer. Eger xokda rahatsiz ediyorsa dr’unla danis
Fatma4495 21+0 olduk bugün bende oluyor ara ara tek tarafta ağrı mesela yatarken olursa yön değiştiriyorum otururken olunca bi ayağa kalkıyorum rahatlıyorum biraz
portakalcicegii Fatma4495 benim geceden beri geçmedi o cok rahatsız ediyor neden geçmiyor diye takılıyorum
Ozlemsarap Bende de bebis sol tarafta sag tarafta ara ara agrilarim oluyor ama bende gaz problemidr var o zaman fenalik geçiriyorum belkide gaz yada büyük tuvalete cikamadiysan o da agri yapar 21 olduk tam bugun biz de
portakalcicegii Ozlemsarap sabah büyük WC çıktım ama aynı yinede. Sanırım üşüttüm ondan dolayı. Geceden beri geçmemesi beni rahatsız etti
portakalcicegii edis22 evet kız 😍😍 sizin hiç oldu mu böyle ? Açıkçası ağrının uzun sürmesi beni rahatsız etti. Suanda sadece yanma var gibi
edis22 portakalcicegii benimde bazen karnimin alt kismi agriyor. Uzaniyorum biraz geciyor. Ama eger degisik bir agri varsa kesin dr’unuza ugrayin
portakalcicegii Limonzeytin sanırım bünyeye görede değişiyor. Siz kaç haftalıksınız ? Hiç sol tarafta hissettiğiniz oluyor mu?
Limonzeytin edis22 İstisnala alakalı değil o ya bebek ilk hangi rahim duvarı tarafına yerleşrse o tarafta büyüyor zaten ve cinsyti sperm belrliyor hani bu sağ sol taraf meselesi cnsyt kesinlğyle alakalı değil yaani😊👍
Busoo portakalcicegii bende de oldu öyle bi iki hafta batma hissi oluştu sonra kendiliğinden geçti birden ayağa falan kalkamıyordum yürürken falan batıyordu ve benimde hep solumdaydı hala da öyle dinlen biraz.
portakalcicegii Busoo evet aynen öyle . Sanki o kısım içten şişmiş gibi hissettim. Bol su içip uzandım bakalım🥹