Arkadaşlar dün sabah düşük yaptım kendiliğinden düştü parça da kalmadı. Renkli ultrason da çekildi. Temiz çıktı. Kamamam az var. Fakat rahim duvarı 19 cm şuan. Devlette hemen kazıyarak kürtaj yapalım inceltelim dediler, kabul etmedim kendiliğinden toparlanır incelir diye. 15 olması lazımmış, yaşayan bilen var mı