Esmeeer4221 herkesin vücudu bünyesi farklı kiminde bu normal oluyor kiminde olmuyor aslında kanama asla normal sayılmayan bişey yani bunu doktoruna sormalısın veya acile gitmelisin bende de oldu geçen ay hemen doktorumu arayip durumu anlattım gel bakalım dedi gittim bir sorun yoktu.insallah kötü bişey yoktur hemen acile git kuzum🤍