Kızlar dün gece saat 04.00 uyandım adet sancısı gibi ama daha kuvvetli bir ağrıyla belime vuran geçsin diye bekledim ama geçmedi biraz kalktım gezindim evin içinde yine yattım yine devam etti çok uykum vardı sızmışım şimdi yok ama belimde ağrı devam ediyor sizce yalancı sancımı tecrübesi olan