Kızlar merhaba, yaklasik 10 gündür dogumu onlemek icin igne ve fitil kullanıyorduk ama bu kadar etki etti sanırım, duzenli sancilarim basladi nstde 45 65 arasi çıkıyordu, ardindan gece 1de nişanım geldi, doktora gittik tabi, açılmanin bir parmak ucu kadar olduğunu ve beklememiz gerektiğini soyledi, 10 saat geçti sancilarim hafif hafif var, aniden suyun gelirse doğumu baslatiriz dedi, 1 gun bile fazla icerde kalsa bizim icin daha iyi, olagan akışına birakicaz dedi, kalp atışları iyi, bebek 3 kilo,
Size sormak istediğim nisaniniz geldikten ne kadar sure sonra acilmalariniz başladı?
Geceden beri hepimiz tetikte bekliyoruz