Kizlar selam.. dun gecmeyen ve belim kasigim arasinda giden agri yuzunden devlet hastanesinde acile gittim gece iki gibi. Once alttan muayene etti ve cok fazla canimi yakti yeter artik diye uc kere bagirdim. Ebe hanimi uykusundan uyandirdim diye sinirliydi. Sonra bi 10 dk nstye bagladi uc kez sanirim cok siddetli olmayan sanci cikti. Aciklik 1.5 cmmis. Agrilarim biraz azaldi ama bebek su an asagiya dogru kasiliyor gibi hissediyorum hatta. Lavaboya gittigimde de sumuksu o yogun akintidan geldi peceteye sanirim nişan. Bu 1.5 cm aciklik ne kadar surede ilerleyebilir sizce? Kontrolumu nasil yapayim