Kizlar benim son 1haftadir çok kötü sismelrrim oluyo özellikle dun gece istifra ettim ondan sonra aynaya bı baktım ki ödüm koptu yuzum kocaman şişti bı anda konusamiyordum bile sonra biraz söndü ama hala çok şiş 34 haftaligim bu arada sizin de böyle olan var mi doktora gitmeli miyim sizce