Svmnsm Kızlar merhaba 33+5 te geldi kızlarım. Küvözdeler 5 gündür. Süt arttırıcı neler yemeliyim. Gaz varmış nelere dikkat etmeliyim. İlk gebeliğim napcağımı şaşırdım. İkiz bebekleri olup sütü yeten var mı? Şuan mama da veriyolar.
Barisinannesi Svmnsm bpen bol bol meyve sulari kompostolar ictim yanlarinda kaynar diyoruz biz lohusa serbeti gibi ama icinde baharat da var 7 cesit onu ictim humana cay ictim bir de pompayla cok sagdim kuvezdeydi benim kuzum da yetti dediler sukur gaz icin de doktorum her bebege gaz yapan sey farklidir biraz deneyerek bulucaksin dedi
gamzosgamzos Svmnsm hayırli olsun Rabbim analı babalı buyutsun sagsaglim kavusun inşaAllah oncelikle stres yapma biliyorum sureci cok zor benim kızımda 10 gun kaldı hep cikacakları gunu hayal et bol bol dua et icin cok skıldığînda İnşirah Suresi dinle eminim iyi gelecek ❤ Süt için 2 saatte bir sağım şart en az 3 4 litre su ben elimde su sisesiyle geziyorum ve her fırsatta uyku en önemli 3 lü Yiyeceğe gelirsek herkeste aynı etki gösterirmi bilmem ama bende işe yarayanlar dereotu kıvırcık roka ıspanak havuç tahin pekmez tahin helvası dut kurusu hurma incir kurusu sekersiz komposto yulaf humana still te maltana (malt icecegi) bulgur ile taze soganda cok guzel sut yapıyor ama cok gaz yapiyor ben yiyemiyorum bebegim cok gazlı olduğu için Gaz içinde kimyon ve rezene cayı iciyorum gunde 2 şer kez hem süt arttıyor hemde gaz sancısına iyi geliyor
K_k1905 Svmnsm ayyy inşallah bende 33 34.haftaşarı görürüm ya 28.haftam da nışanım geldi 2 gün hastane de yattım öyle durdurduk dogumu. Size en çok süt yapan şeyi hemen yazayım bebe bisküvisi aşırı süt yapıyor
gazetecianne Svmnsm ben 34 te doğurdum yetmemişti mama da verdim endişelenmeyin sürekli sağmaya çalışın. Benimkiler 1 hafta küvezde kaldılar allahtan ciğer geliştirici olmuştum o yüzden az kaldılar şu an 6 aylığız
Mehtapca06 Neden öyle erken geldi ? Sütü en iyi uyku, su ve kayısı,dut incir hoşafı artırıyor. İnşallah bir an once toparlar bebislerde sende ❤️
Merve6334 Mehtapca06 ikizlerde genelde anne karnında yer kalmayınca doğuma alıyorlar öyle 40 hafta kalmıyor içerde
Svmnsm Mehtapca06 Benim riskliydi serklaj falan yapıldı. Yattım hep 25. Haftadan sonra. Evdeydim birden suyum geldi. Ama doktor 34 sayılır dedi şükğr ciğer geliştiricileri de yapılmıştı.kiloları az işte
Mehtapca06 Merve6334 onu biliyorum ailemde cok ikiz var ama 33 de almiyorlar genelde 35/36 en erken 33 erken ciger gelisimi icin
Melo61 Çok geçmiş olsun . Tez zamanda kavuşun inşallah kızlarınızla. Bende 31 haftalık kızlarıma hamileyim . Geçen hafta sancım tuttu iki gece yatış yapıldı hastenede . Heran gelecekler diye endişeliyim . Sizin doğum nasıl başladı
Kubra1853 Melo61 ana bu kızlar hiç durmuyor bnmde acılmam vardı hastnede yatım bnmde kızlar şuan 34 olduk ama hiç iyi degilm çift yumurta ikizleri bnm uzanınca sola baskı yapıyor sol tarafım şişiyor sagdaki sola baskı ypıyot sanırım geceler uyuyamıyrm
Kubra1853 Svmnsm bende bugun 34 oldum cumartesi kontrolum var bnmde erken dogum riskim vr hamilelgin başından beli yatıyrm hala yatıyrm rabbim yardımcın olsun inşallah saglıkla annelerinin kucagına dönecekler 26 haftalık dogup evine giden bebişler var onlar cok güçlü annesi bnmde ikiz kızlarım cok az zamanımız kaldı bizimde ciger geliştirici olduk herşeyimiz hazır rabbim bebeklerimize kullandırmayı nasip etsin bayram hürmetine 🤲🏻Dualrım seninle
Mehtapca06 Svmnsm ay şükür bari ciger geliştirici yapılmış cabuk toparlarlar sakın strese girme güçlü olman lazim
gamzosgamzos Svmnsm rica ederim 🌸 ciftli sağım makinesi ise 15 dakika yeter tekliyse tek tek 15 er dakika olması lazım
Kubra1853 gazetecianne bnde bugun 34 oldum cnm ikizler böyşe kndimi iyi his etmiyrm cumartesi kontrolum var bkcam ciger geliştirici herşey olduk herşeyimi hazırladım senin çift yumurtamıydı
Svmnsm gazetecianne gelince nasıl bakcam nasıl yetişcem korkusu da sardı. Sütün yetmediğini ne kadar mamaya ihtiyaç olduğunu nasıl anlıcam . Hangi mamayı kullanıyorsunuz
Kubra1853 gazetecianne sola uzandıgınızda toplanma oluyormuydu sola uzansam solumda şişlik oluyor oturunca düzeliyor baskı diyrm ama size soraym dedm
Elaela16 Svmnsm bende bugün 33+4 oldum çift yumurta kızlarımla. Hiç canınızı sıkmayın Allahın izniyle sizin sütünüz herhangi özel bir şey yapmasanız dahi artacaktır Allah o küçükleri sütsüz bırakmaz. Streslenmeyin. Güzel düşünün 🌸☺️