Aynurbult Bu aralar mide ağrılarım sıklaştı hamilelik belirtisi olabilir mi? Reglim iki hafta gecikti ama regl gecikmesini ben belirti olarak görmüyorum çünkü pcos var bende. Bana yardım edin tecrübeli hanımlar.
Merve201119 Aynurbult reglin iki hafta geçtiyse en garanti test al yap mutlaka çıkar zaten mide ağrısı tek başına belirti değil bence daha çok bulanti olur halsizlik olur kokulara karşı hassasiyet tiksinme olur
Ozummm41 Aynurbult mide ağrısının hamilelik belirtisi olduğunu düşünmüyorum . Ki zaten belirtiler de kişiden kişiye değişiyo ama yine de bana tek bu belirti mantıklı gelmedi . Ama pcos da olsanız test yapın belirti takip etmek yerine
Ecemselmaarslan Aynurbult bulanır ağrımaz canım daha küçük olduğu için baskı yapıp ağrı yapamaz bence varsa gebelik en iyisi test yap
Aynurbult Merve201119 Ara ara o da oluyor ama mesela bir şeyi yemek istiyorum midem bulanır diye düşünüp yiyemiyorum.
Aynurbult Ya kimisi ağrımaz bulanır diyor, kimisi ağrır benimde öyle olmuştu diyor test yapmaya korkuyorum artık ya negatifse diye. İnternete bakıyorum o da ağrı olur rahim mideye baskı yaptığı için diyor ne bileyim çareyi burada aradım.
MinnieMouse Aynurbult daha ilk haftalardan rahim mideye baskı yapmaz canım. Ama hormonlardan dolayı mide rahatsizlanir kiminde bulantı kiminde ağrı kiminde yanma olur. En iyisi bi test yapmak 🥰
Merve201119 Aynurbult tatlım en güzeli test yap korkulacak bir durum yok hersey Allahtan hakkında hayırlısı olsun
Aynurbult Ozummm41 O kadar çok test yaptım ki artık çıkacak olan sonuçtan korkuyor ya yine değilse diye. Ama sorumun cevabı sedece onda var sanırım.
Mehtapca06 Stresten olabilir hem adet gecikmesi hem mide ağrısı üzgünüm bende de pko var ikinciye hamileyim hatta ama stres yaptığım dönemde bir suru belirtim olurdu hepsi stresten tesstler negatif 100 lü test alip bitirmisligim var yani seni üzmek amacinda degilim ayni şeyleri yaşadığım icin üstüne düşmemeni anlatmak için şeffaf olmsk istedim
Aynurbult MinnieMouse Yapamadım eczanelere yetişemedim ben işten çıktığımda kapanmıştı nöbetçi ecrane de uzaktı. Ama bugün muayeneye girdim bir şey demedi doktor tadaviye başladım.
MinnieMouse Aynurbult hayırlısı olsun canım tez zamanda inşallah güzel sağlıklı gebelik haberini alırsın