AysenurDogruol ben yurtdışındayım burdaki prosedürler cok uzun ve cok farklı suyum geldiği icin doğuma kadar çıkamazmışım hastaneden antibiyotik veriyolar enfeksiyon kapmasın bebek diye sancı icinde kenfi sancımı beklicekmisiz gelmezse 24-48 saat icinde onlar başlatcakmış doğumu..
33 saattir hastanedeyim hic bisey yok