Eda_- 17+5 teyiz :)fakat henuz herhangı bır hareketını hıssedemedım. Sizlerde nasıl oldu? Ne zaman oldu?
Tazeanne0134 Eda_- çok normal canım bi kaç haftaya az az hissedersin 25 haftadan sonra da daha net hissetmeye başlarsın
BUSRAMSAMETM 18+3 deyim Karnına bakınca karnız hareket ediyor yılan gibi çok eğlenceli ama oyle yok bu ayağı bu başı gibi hisler yok henuz