Kizlar merhaba dün ishal oldum nettede doğum belirtisi yazıyor sizcede doğum belirtisi olabilir mi ishal olup doğuma giden oldu mu son adet tarihine göre 37+1 doktoruma göre 39+1 haftalığız geçen haftalarda yalancı sancılarım oluyordu artık olmuyor ishal sancısı suanki sanırım 🙃