3 cü gebeligim ve sezeryan ilk ikisi beni tedirgin etmedi ama bu ediyor nedense 1 ci kızımla ogluk arası 5 yıl var sanırım 2 ci cocukla 3 cü arası pek olmayınca(oglum 14 aylık hamile kaldım) o süreç kafadan atılmadı heralde cok paniğim amelyat hane falan ☹️