kumralface35 benimde sadece karnım aldı çok hafifte kalçam. Kız çocukla erkek çocuk gebeliği farklıymış. Ben abur cubur, şeker , tuz yemiyorum. Yersemde çok az yiyorum. Beyaz ekmek yemiyorum hamur işide yememeye dikkat ediyorum. O yüzden fazla kilo alımını engellemiş oluyorum . Birde vücut tipine görede bu değişiyor bence.