Mervece08 inşallah vardı dün baya sıkışıktım bir kaç saat WC gitmemiştim öyle yapmıştım testi silik çıktı sonra gece uykumdan uyanıp WC kullandım 2 saat sonra sabah test yaptım bu sefer çok çok silik çıktı acaba korkuyorum böyle olup kaybolabilir mi yoksa sabah ilk idrarla mı olması lazımdı