Oesra ben o sekilde 2-3 hafta gecirdim. Balgamdan genzim tikaniyodu sabahlari nefes alamiyodum artik. Sonra bi gun cok ateslendim. Enfeksiyon geciriyomusum. Ayni gun denk geldi ishal falan da oldum. Neyse doktorum 1 gun hastanede yatirdi serum takviyesi yapti. Klasid antibiyotik kullandık. Oyle toparladim. Size de gecmis olsun.
Alerjik diye dusunmustum 2 hafta. Aşırı alerjik insanlarız esim de ben de. Yatagi bile supuruyorum 🙄 burun tikanikligi icin stremear sprey kullaniyorum. ☺️
Bu arada ben de 31. Haftadayım. (İkiz)tasindik. Cogu sikayetim gecti artik burnum tikanmiyor bile diyebilirim. Ev yeni oldugu icin cok nemli. O da burnumu yumusatiyor 😁