GZMNY dr direkt tüp yapmama çok karşı, önce ona kalsa 1 yıl müdahale etmeyecekti. ilaç tedavisi olmadı aşılama olmadı tüp şeklinde ilerlemek istiyor. Hormon testleri yapıldı, prolaktin biraz yüksek çıktı pkos da öyle imiş zaten genel değerler normal çıktı ama