Seval2302 Dün gece kasıklarım da sırtımda ağrı vardı yürürken zorlanıyordum Sabah uyandım karnım çok fena ağrıyor saat tutuyorum 5 dakika da bir şiddetleniyor sonra biraz ağrı kesiliyor 38+6 yım doğum belirtisi olabilir mi
EssoSavve Seval2302 evet sancılarım başlamış canım senin doktorunu ara normal doğumsa evde Çek sancını sezeryansa direk git
Mavisperi Seval2302 tabiki biz bilemeyiz ama tecrübe olarak fikir verebiliriz bence doğum sancısı olabilir kendini takip etmelisin yada doktora bir görün derim 3 dk düşer mi acaba diye Rabbım kolaylıkla sağ salim hayırlar kucağınıza almayı nasip etsin
Seval2302 Kızlar normal doğum olacak sıcak bi duş alsam mı öncesinden napsam böyle 5 ile 8 dakika da bir geliyor 10 saniye kadar sürüyor ama çok şiddetli oluyor