Gulsmmmserif 11 hafta likken dudakta uçuk çıktı tabi oncelerinde de çıkardı nadiren şimdi çıkınca tedirgin oldum bebeğe bı zarari var mı acaba yaşayan varmı bı fikri olan varsa paylaşabilir mi benimle
010101 Gulsmmmserif benim de cok cikti hamileligim boyunca bebege gecmio merak etmeyin sarimsak bastirin ucuga dogal antibiyotik. Dogumdan sonra dikkat edin ucugunuza bebeginizi falan opmeyin sakin o halde.
ipekveatlas hayır olmaz benim de bi kaç kere oldu hamileliğimde. bu bi virüs ve bi kere vücuda girince zamanla tekrarlayabilir belki 2 ay sonra belki 2 sene sonra.. yani dudaktaki uçuklar zaman zaman geri gelebilir hamilelikte bebeğe bi zarar vermez