Merhaba arkadaşlar 20 senedir polikistik over hastasiyim. 8+4 günlük hamileyim. Seker hastaligim icin hastaneye yatisim yapıldı. İli gün önce kahverengi akıntı geldi. Kadın doğum düşük tehliken var dedi. Alttan muayne etti. Muayne sonrasina sol kasığımda bıçak saplanır gibi ağrı var. Yasayanlar varsa bilgilendirebilirmi tarifsiz bir korku içindeyim birsey olacak diye