Benim bir kızım var o erkenden doğmuştu normal doğum yaptım şimdi oğlum olcak insallah bunda kız gibi hemen dogurmazsin tam ayını bitirir öyle gelir diyolar doğru mu acaba ? Ve kız bebekle erkek bebek bakması aynı mi yoksa daha mı zor . Cevaplarınızı bekliyorum teşekkürler hepinize şimdiden ❤️