Henüz 21. Haftamdayim, akşam uyurken midemle göğsüm arasında şiddetli bir ağrıyla ve yanmayla uyandım sanki kemiklerim kiriliyormus gibi anlatmam pek yazarak mümkün olmuyor… baya Bi bekledim ama acile gitmek durumunda kaldım kan ve idrar verdim temiz çıktı, tam ultrasona girecegim sırada ağrım bir anda kesildi serum takildiktan sonra tekrar başladı.. ben bebeğin ters dondugunden ve aşırı baskı yüzünden olduğunu düşündüm ama ultrasonda öyle göremedi doktor, tekrar ultrasona almadı beni ağrı baslayinca. böyle bir durum yaşayan varmi bebeğin durusundanmi böyle bir durum yaşadım ben bilemiyorum