Nur-01-35 Ozde123 ben orda düşünüyordum sonra evime cok uzam diye ege üniversitesinde yapmayı dusunuyrium . Benim isim belli de olmaz gerçi ikisinede düzenli gidiyorum hatta tepecigede gidiyorum ama orda doğurmam cok pis diyorlar
Nur-01-35 Ozde123 canim vala muayene bile herkesten iki alıydılar benden ikiz diye. Doğum için ücret sormadım ama oda iki kat demişlerdi. Evet yanımızda biri kalabiliyormuş ama ben hem uzak olması hemde her şey iki kat biraz sogudum