Kızlar 37 haftalığım 4 gün arayla 2 kere nst ye girdim ve hafif sancılarım çıktı doktorum bunun iyi olduğunu söyledi bebeğin de kafası sağ alt kasıkta ayakları da göğüs altımda. Yavaş yavaş dönmeye başlamış hatta göbeğimde ufaktan düştü. Yaklaşık 1 saatten fazladır sağ alt kasığımda diğer sancılarımdan bir tık yüksek ağrı var arada bıçak saplanır gibi zaten bugün baya bir ağrı girdi aynı yere birden iki büklüm olmuştum, takip edicem eğer devam ederse gidicem doktora ama sizce doğum sancısı mı yoksa bebek kanala girdiği için falan mı bu ağrı