Kızlar düşük yaptım, kendiliğinden parça parça 7 haftalıgım evde düştü bu süre içinde 3 kere gittim geldim acile. Şimdi kanamam devam ediyor diye gittim rahim duvarı hala kalın incelmemiş kanamanız bundan dedi sabah 9 da renkli ultrason çekcekler, bu ne demek neden kalın hala nasıl olcak ağrım da var ara ara