Hasmeftun nasıl birseyle karşılacağını bilmediğin için korkman çok normal. Benim de ikinci gebeliğım. Rabbim o an yardım ediyor. Sakin olmaya bak sen ana odaklan. Bebeğini düşün. Zaten vücudumuz kendini doğuma hazırlıyor açıklık vs. Sen sakinligini koru. 36 normal yani doguran kişiler var kg yerinde olsun sağlıklı olsun inşaallah, nolacak bebeğini kucağına alırsın.🥰