1melek__annesi Beni gecen haftada açtığim post tan tanirsjniz belki beta degerim gecen hafta 126.7 çıkmıştı gecen cuma test yaptığım da 2736 çıktı kimyasal değil çok ta iyi bir değer çıktı
MinnieMouse 1melek__annesi gözün aydın canım ben o postunu bilmiyorum ama senin adına çok sevindim inşallah sağlıkla kucağına al bebişini 💕
Sinemm88 Ben seni hatırladım 😊 hadi gözünAydın canım benim Allahın izniyle bebisini duyar görürsün ileride de