Yaklaşık 40 dakikadır sağ kasigimda ve belimde ara ara sancı oluyor çok şiddetli değil ama ara ara sırtıma ve kaburgalarima da bişey batıyor o biraz şiddetli oluyo birde rahim bölgesinde sızlama gibi bı his oluyor 2-3 saniye sürüyor bunların hepsi cok düzensiz ve bebek çok hareketli karnımda toplanıyor yer değiştiriyor sürekli ve hickiriyor daha önce bunların hepsini aynı anda yasamadim hiç acaba hissettiklerim yalanci sancı mı bebek hareketleri sert olduğu için mi böyle oluyor? 33+5 haftalığız bu arada