Fdnlkmn Doğum Zamanı geldi koca 9 ay nasıl geçti anlamadım kızımı sabırsızlıkla bekliyorum ama onun gelmeye niyeti yok sanırım doğum belirtisi yok.gec doğum yapanlar nasıl bi süreç ve normal doğum mu yoksa sezeryan mı oldunuz benim süreç normal doğum denildi ama bilmiyorum artık nasıl olacak🤔
Nazlimom Fdnlkmn spinal sezeryan oldum sadece ilk kalkışta zorlandım bide 4-5 gün oturup kalkarken yanma ağrı oluyordu 1 haftada toparlandım 🌸
ggkca Fdnlkmn 41+0da normal başladı, ama bebeğim kanala girmedi acilmamda 3 cmden sonra ilerlemedi, ertesi gün suni başlattılar yine açılmam 5de kaldı hiç ilerleme olmadı o sıra bebegim kakasını yaptı suyuda bitmişti i yüzden 41+1 sezeryana aldılar.
Nuroye Bizde normal gidiyorduk 40 ile beraber sıfır acilma sezeryana katar verdik suni yi göze alamadım bebegin kilosu 3 bucuk dedi 🥺🙈yarın dogumum var çok istedim normal hiç yerimde durmadım ama nasip olmadı sanci nisan su hiç bisey yoktu bi damla kanamam olmadı 9 aydir
Withminou Nuroye off benimde oyle bebek hala kanala girmedi bile midemde duruyor. 39 haftalik oldum ne nisan ne sanci ne su hicbisey yok!
Fdnlkmn Nuroye ayy benimde öyle bende normal doğum çok istiyorum.en korktuğum şey suni sancı acı çekip çekip sonra sezeryana alınmakta istemiyorum.rabbim hepimize kolay doğumlar nasip etsin inşallah sağlıkla gelsinler 🌹
Nuroye Withminou valla 39 bas asagiydi 1 hafta bekledik hiç bisey yoktu rahim kapalı dedi 1 cm olsa beklerdim suniyi ama doktor resmen sezeryan ol der gibi gözüme baktı bende onu sectim pilates hurma iliski bile yaptım 1 cm acilmadi 10 cm nasıl beklicez ki delik deşik olurum dedim 3 bucuk kilo bebek çıkarımı kolay canım çok yanar diye 41 beklemiyor risk artık dedi 🥺
Withminou Nuroye pazartesi randevum var bakalim 39+5 olmus oluyorum ne diyecek gerci bugun sag kasigimda ve belimde agri var ama
Fdnlkmn Nazlimom çok geçmiş olsun.valla benim hiçbir belirti yok.bebegin kilosu normal doğuma uygun demişti bir hafta önce doktor doğum pozisyonu almış ama sancı yok hiçbir şey yok 🥲
Nuroye Fdnlkmn bende çok istemiştim hatta sezeryana gireceğim gün o kadar fırtınalar koptu içime bir sorgulama nasıl mutsuzum çünkü öyle hayal etmemiştim ama endişem devam etti yanı bıraksalar cikicam odadan o derece tabi kendi ailem yok birde onun duygusallığı var tabi yaşlar akıyor neyse Hersey onun ağlama sesini duyana kadardi gözlerden kopan yaşlar annelik gelmişti yüreğime hayırlı olanı istemek en güzeli şimdi anladım benim için hayırlı olan buymuş sağlıkla aldım kucagima bazen akışa bırakmak lazım takdir ilahinin 🤲 umarım herkesin gönlünde yatan olur ❤️
Fdnlkmn ggkca ayy korktuğum senaryo olmuş sizin ki geçmiş olsun inşallah benim normal doğum olur çok çok istiyorum sağlıkla gelsinler tabi en başta 🤲🏼
Fdnlkmn Honeyinci hayır gelmedi.bol bol yürüyorum doğum pozisyonu aldığı için pelvik bölgesini güçlendirecek egzersiz yapıyorum ama benim kızda tık yok
Nuroye Hellobabyyyyy güzeldi ama asil olay sonrası dikiş agrisi mastit bebegin kilo kaybı epey zordu halasa mücadeleye devam annelik zormuş ama evlat denilen şey çok tatlı Allah herkese yardım etsin sabır en güzel emek 😍😍