Rsk98 Merhaba arkadaşlar sanırım dondurulmuş emriyoda transfer sonrası ilaçlardan ötururu pozitif cıkmama durumu olmuyormuş dogru mu acaba 6 gun test yap ak ıstıyorum ama ilaçlar yanıltır pozitif gösterır mı acaba ?
Pitircikk Rsk98 dondurulmuş embriyo transferi ile hamileliğim oldu, oğlum 2 yaşında şuan. Kullandığın ilaca göre farklılık gösterir ama 7. Günden itibaren test yaptım çoooook silik bi çizgi çıkmıştı her gün tekrarladım giderek koyulaştı öyle emin olmuştum.
winterwitch Rsk98 alakası yok. Tam tersi dondurulmuş embriyoda şans bir tık daha artıyor. 12 gün bekleyin öyle test yapın günlerinizi kabusa çevirmeyin.
tupbebekannesi123 Rsk98 benimki de dondurulmuş ilaçlarla alakası yok direkt 7. Gün kan testi verin çıkar hiç boşuna idrar testiyle kafanızı karıştırmayın
Erayhilal Rsk98 6. Gun erken zaten 5. Gunden sonra tutunmaya basliyormus 11 de idrar yapmıştım ben silik cizgiydi bi gun sonra kanda pozitif çıktım 👍
Senaesmer Pitircikk merhaba bugün transferimin 7. Günü gebelik testi yaptım hafifte olsa ikinci çizgi göründü sizce varmıdır
Rsk98 Senaesmer ayy var gibi inşAllah vardır ama ilaçlardan dolayı yalancı pozitifte çıkabiliyormuş umarım hamilesinizdir :)))
Emir_Arasin_Annesi Senaesmer ayy masallah var erken gebelik testi de değil üstelik ben 5. Gün yapmaya başladım çok şükür suan 6+5 olduk
Behiye89 Senaesmer maşallah bu testte direkt gebelik var. Benimde böyle olmuştu. Şuan 27 haftalık oldum. Gözünüz aydın❤️
Dlr48 Rsk98 iyide ne ilacı kullanılıyokı estrofem ve progestan harici bırde kan sulandırıcı onlar pozitif yapmaz ben cstlatma ıgnesının pozitif cıkartıgını duymustum sma transferde sanmıyorum bende dondurulmus embriyo ile kaldım 8 gun falandı yaptıgımda silikti hemen ertesi gun gıttım kan verdim baya guzeldi sonucu gozunuz aydın ınsallah degerleriniz duzgun artar
Senaesmer Fountain amin amin Allahım dualarımızı duysun isteyen uğraşan emek veren herkese nasip etsin inşallah.
Emir_Arasin_Annesi Senaesmer Amin inşallah canim stres yok umutsuzluk yok sakince tadını çıkarın tek tavsiyem bu size
Senaesmer Erayhilal inşallah inşallah Allahım dualarımızı kabul etsin İnşallah sağlıkla dünyaya gelir.
damlalkc Dlr48 estofem progestan gibi ilaclar hormonlari yukseltmiyor diye biliyorum bende ama şey trasferden önce vurulduğumuz iğneler hormonlarla oynadığı için onlar yüksek gösteriyor diye biliyorum 😊
Senaesmer Behiye89 Allah razı olsun hala şoktayım inşallah inşallah vardır Allahım sağlıkla dünyaya gelmeyi nasip etsin evlat isteyen bekleyenleri Allah yardımcıları olsun. 🤲💕💕💕
Pitircikk Senaesmer bence bebiş var ama kullandığınız ilaçları yazabilir misiniz? Ben hangilerini kullandığımı net hatırlamıyorum. Bir de fazla testiniz varsa sabah ilk idrarla tekrar yapın bakalım koyulaşacak mı 😍