İlk hamileliğimde 40+4 te doğurdum. Cumartesi 12 gibi ilk sancımı hissettim akşama kadar sürekli dışarda hareket halindeydim akşam sancılarım iyice sıklaştı. Saat 20 gibi eve girdik ben de bir mide bulanması bir taraftan da ishal başladı ama nasıl kötüyüm. Bi yandan sancı geliyor o gidiyor tuvalete koşuyorum bir kere de kustum o arada sonra bulantım geçti ama ishal baya gece 2-3 e kadar sürdü hastaneye gittik orda da aynıydım. Hiç öyle bişey yaşamadım daha önce. Doğumdan önce lavman isterim diyordum ama gerek kalmadı yani öyle diyeyim. İçim temizlendi resmen afedersiniz. Ben de doğum belirtisi olmuştu ishal ama herkeste olmuyor tabi. Kusma için de ebe açılma başladığının göstergesi demişti hastaneye gittiğimde 4 cm açıklık vardı gerçekten de. Pazar 12:30da doğurdum