muazzez_celik 25+6 midem iki gündür aşırı yanıyor ne yesem sindiremiyor gibi oluyorum aranızda varmi böyle olan ne iyi gelir bilen ?
Lylaars muazzez_celik Bende o haftalar da aynı durumda idim sut cok iyi geliyor şu için ağır yemekler yemeyin yağlı tuzlu yemeyin geçiyor olunca
Pinar95 muazzez_celik kesinlikle doktorun söyle. Bana bir hap iki şişe de gaviscon verdi çok iyi geldi
Gulcinn_07 Bende 31 jaftaligim bende de aynı şekilde devam ediyor gavisgon içiyorum rahatlatıyor beni