Sdfcbn Mavisinannesi2 kaçıncı gün bügün ilk günler değilse doktora görünmende fayda var ebem ve doktorum ayrı ayrı uyardı beni aşırı olursa doktora görünmem konusunda ilk günler dışında adet kanaması tarzında olmalı
BMelek Mavisinannesi2 sezeryan oldum ben ilk gun cok cok az oldu simdi lekelenme gibi oluyor doktorum normal oldugunu soyledi ama normal dogum yaptiysaniz cok geliyor normal yani. Depend ve hasta bezi kullanmadim ben gerek kalmadi
Nazlimom Mavisinannesi2 benim hiç yoğun kanamam olmadi ilk gün bile abartılcak degildi ertesi gün orkid takıp eve gittim pazar günü 40 dolcak orkidi cıkardim bile kanamam olmadigi icin kişiyden kişiye değişiyor bence
Mavisinannesi2 BMelek ilkimde normal doğumdu kanamam olmamıştı bunda yoğun olunca korkmasım değil yani