motivasyonyagmuru1 Kızlar 31 haftalık hamileyim bugün biraz ağrım vardı yalancı doğum sancısı belirtileri neler söyler misiniz🥰
Ceydahisir motivasyonyagmuru1 Bende burada bekliyim 37+0 🙈 2-3 gündür adet sancısı gibi hafif hafif sancılar giriyor ara sıra acaba yalancı doğum sancısı böyle birşey mi ? 😊🙈
Sinemmmmm58 Ceydahisir suan bende ayni sanciyi cekiyorum sabahtan beri ama iyice siddetlendi simdi acile gidicem 36 haftaligim 🤦♀️ pozisyon degistirdiginizde falan gecmiyorsa dogum sancisi oluyomus ama pozisyon degistirdiginizde geciyorsa yalanci sanciymis
ebruk1994 Sinemmmmm58 sizin düzenli kasılmalarınız da olmuş o zaman ben 3 haftadır adet sancısı çekiyorum gelen giden yok gerçi durduruyorlar benim çocuğu😁
Etgrlgz Sinemmmmm58 bende yine uyuyamadım kasıklarımı kesiyorlar gibi 38+2 olduk hastaneye gidecek gibiyim. Evde misafir var yalancı doğum sancısı olr diye endişeliyim. Seni sabaha kadar bekleteceklermi
Sinemmmmm58 ebruk1994 hic bilmiyorum 😔 2. Gebeligim ama hic dogum sancisi cekmedim suni sanci aldim suan sancilarim 76 80 civari 😔😔
Sinemmmmm58 Etgrlgz hic bilmiyorum.nst ye bagladi sonra serum taktilar tekrar nst ye bagladilar suan nst deyim hala
Sinemmmmm58 Etgrlgz nst yi cikartti serum takti serum.bittikten sonra tekrar nst ye bagladi duzeldigi icin ciktim eve geldim canim 6 da ciktim hastaneden 🤦♀️ yarin tekrar kontrolum var