12, 13 yaşlarında doğum kontrol halı kullanmıştım 1,5 yıla yakın kist olduğu söylenmişti sonrasında düzene girmişti herşey tabi…
1 sene önce 6 haftalık düşüğüm oldu sonrası düzensiz düzenli karışıkkk . 2 aydır da düzensiz beklediğim tarihlerde olmuyor doktor herhangi bir sıkıntı olmadığını söylüyor. Tavsiyelere açığım böyle yaşayıp sonrasında birşeyler yapıp hamile kalan var mı?