Sanırım sende benim gibi ilk kez alttan muayene olacaksın kuzu, bende öyle endişeliydim geçen hafta gittim rahatsız olur muyum, canım acır mı vs. diye sen uzanıyorsun üstünü örtüyorsun doktorla bir temasın olmadan sıfır acı gayet net bir şekilde görüyor. Sadece kendini kasmaman yeterli. Özellikle alttan muayene çok daha sağlıklı bakmıyorlarsa bile talep etmek gerek olduğunu savunuyorum, sağlıkla kal♥️