Kızlar bu ikinci gebeliğim ilkinde hiç bu kadar korku yaşamamıştım belkide ne olacağını bilmediğim için di ama şuan çember daralıyor ve iyicene stres oluyorum 35+3 olduk sezaryen olacağım yine sürekli aklımda ameliyathane o ortamı hiç sevmiyorum zaten nasıl olacak ilkinde de de fenalasmistim iğneyi vurulduktan sonra tansiyonum düştü sırt üzeri yattığım için yine aynisimi olacak 2. Sezaryen olanlar nasıl geçti yâda olacaklar nasıl hissediyorsunuz geceleri kalbim sıkışıyor artık