Duru2 Merhaba 24+2 deyim ve karın içi acımalarım ve bel ağrılarım var normal mi yaşayan var mı bu durumu?
Nskyhn Duru2 Instagram’da melike_yoga diye bir kadın var kendisi 6 ay önce doğum yaptı uzman , gönderilerinde bel ağrısı için hafif güzel sakinleştirici hareketler var yaparsanız çok rahat edersiniz