fatmaa8 elmayı kabugunu soymadan dilimleyin ve demleyin cayini için oksuruge cok iyi geliyor covid oldugumda doktor tavsiye etmisti zaten ilac kullanmana izin vermiyorlar agrin varsa sadece parol icebiliyorsun süt pekmez karisimi yapip icebilirsin sicak sicak çok gecmis olsun 💕