Manolyaniss valla şaşkınlık verici her muayene sırasında bebek sayısı artıyor 😂 ilk öğrendiğimde tek dedi kan testi yaptık kese benzeri bir şey var ama emin olamadım dedi. SONRA baktık üç kese var ikisi dolu üçüncü kese kaybolacak yüksek ihtimal dedi sonra kalp atışını duymak için tekrar gittiğimde ikisinin kalp atışını duyduk sonra muayene bitmeye yakın üçüncü kese küçülmüş baya falan dedi bı baktık o da dolu sürpriz yumurta 🙈 hepsi şuan sağlıklı haftası ile uyumlu gidiyor 10 haftalık olduk bile ❤️ şimdi her muayene sırasında Doktora soruyorum hocam üçüz dimi sayı artmıyor falan diye 😂