iremozkar Merhaba güzel anneler hamile olduğumu yeni öğrendim daha kontrole gitmedim. İçimde bir sürü endişe var yerli yersiz. Böyle hisseden bir tek ben miyim acaba?🙈
ilkimm2019 iremozkar Bence herkeste oluyor canım bu içini ferah tut bende ilk hamile olduğumu öğrendiğimde öyleydim kötü şeyler geliyordu aklıma ne zaman ki doktor kalp atışlarının olduğunu söyledi içim ferahladı sende öyle olacaksın Allah’ın izniyle dua et hep ☺️
Ozge iremozkar 4+2de kesin öğrendim. Doktora ilk defa 6+4te gittim o zamana kadar aşırı tedirgindim. Çok normal bunları düşünmen. İnşallah doktora gittiğinde için ferahlar güzel haberlerini alırız 🌸