Tam 12 de 39 haftalık olduk yalancı sancidan ve karın sertlesmesinden başka belirtimiz yok daha ne zaman gelecek bebiş bilmiyorum 11 Mayıs’ta günümüz dolacak 7 gün kaldı endiseleniyorum ne zaman doğacak diye en gec 16 Mayıs’ta fitille baslatirim dedi doktorumuz cuma kontrol var tekrardan akıntım da çoğaldı bugün nişan gibi bisi geldi eminde olamadım açıkçası şeffaf sümüksü biseydi ama akıntı mi nişan mi bilmiyorum ya ilk gebeligim hic bisey anlayamiyorum ben 🤦🤔