Senaesmer canım benimde böyleydi. Post acmistim bakabilirsin. Böyle koyulasiyorsa Allah’ın izniyle bir sıkıntı olmuyor. Ben adetime 3 gün varken yaptım silikti ama belliydi. 2 3 gün sonra yaptım aynı senin gibi kopkoyu çıktı ve 2 gün önce gittim keseyi de gördük 4+4 ün şu an çok şükür 🤲 hiç canını sıkma bol bol dua 🌸