Bsrnura yok canım gecen ay daha çok herşeyi belirtiye yprmustm ama adet oldm bu ay tık yoktu sadece üç beş gün su içerken abdest alırken agzıma metal tadı geliyordu ama sadecee su alınca onu da o yüzden düşünmemiştm. Adete yakn agrı magrı da olmadı ufak bel ağrım oldu adet olcam dedm ama 4. Gün gecikmenin halen gelen yok belirti yok ama umutlanmak istemedm yine de yapıym da bileym en azından umut etmiyim dedim böyle çıktı 🥰