heleninannesi06 Perşembe sabah hayırlısıyla kavusuyoruz duygusallık bir yandan panik bir yandan 🥺 Aynı bedende yaşamaya alıştım şimdi kokusunu içime çekeceğim heyecanlıyım Allah herkese kolay doğumlar nasip etsin isteyen herkese hayırlı evlat ❤️🙏🙏
Sevdaorman heleninannesi06 bana da doktorum aç gel, hazırlıklı gel sancı çıkarsa alicam dedi Perşembe günü. En geç 9 Mayıs’ta alacak hayırlısıyla
heleninannesi06 Cansugamze_ amiiin inşallah dua edin bana çok stresliyim 🙈🙂 darısı başınıza inşallahh 🙏🙏
heleninannesi06 Bscicek ayy hayırlısıyla sağlıkla gelsinler inşallah 🙏 heyecandan uyuyamıyorum yahu sizde de öyle mi 😃
heleninannesi06 Ozge çok teşekkür ederim hepimiz inşallah 🙏🙏😍 doğum etiketini görünce içim bir hoş oldu 🙈
heleninannesi06 Sevdaorman ayy sağlıkla gelsin inşallah kavusalim koklayalim mis gibi bebeklerimizi 🙏😍❤️
Ahsen1_ Ozge benide etiketleyin gı nolur ki 😃😃 bnmde son 1 Perşembe bırtlaatiyom Allah izin verirse 🤲😃😃
heleninannesi06 Esrahan ilk bebiş 38+6 ayarladı doktor 😊 bizimkide gelmek için hiç yoklamadi bile keyfi yerinde galiba 😃
heleninannesi06 Ahsen1_ Perşembe doguranlar olarak bir başlık açalım 😃😃 ay inşallah sağlıkla kavuşuruz ❤️❤️🙏
Frdvsdru Benimde perşembe sabah sezeryanım var Allah sağlıklı bi şekilde kucağımıza almayı nasip etsin
heleninannesi06 Frdvsdru benimde sezaryen korkuyorum heyecanliyim Allah yardımcımız olsun 😃 sağlıkla gelsinler inşallah ❤️