Tanemveannesi_ Olucem kasintidan ayaklarımın alti kaşınmaya başladı son 2 gündür neden oluyor yardım ne yapılır 32+1 🥺
Semam Tanemveannesi_ Gebelik kolestazi olabilir canım gittiğinde doktoruna belirt karaciger enzimlerjn yükselmiş olabilir
Tanemveannesi_ Sinemmmmm58 ayağımın altı deli oldum artık kapı önündeki mermerde kasıyorum deliricem 🥺
Busraktas 37 haftalıgım kaşınmayan yerim yok her yerim kaşınıyor ve kaşı kaşı morarıyor anlık olarak sonra geçiyor morluk kaşıntılar devam ama
Tanemveannesi_ Busraktas benim şuan sadece ayağımın altında var ve cildiricam yani 🥺 birde tatlı kaşınıyor ki yirtasim geldi
Tanemveannesi_ Mervehaltnds Semam Teşekkür ederim kan ve idrarıma baktiracagim kremlerin de faydası varsa direk alırım yoksa kafayı yerim çok canımı acıtıyor 🥺
Mervehaltnds Bepantenin kasinti kremi var birde biodermanin atopik ciltler icin kremini kullaniyorum ben. Idrar ve kan verip kontrole gitmeniz gerekiyor. Degerlerinizde problem yoksa kremleri öneririm cildiyeciye muayene oldum ekstra ben bunlari önerdi
Semam Tanemveannesi_ eğer kolestazsa krem fayda etmiyor tek çözümü doğum yapmak 🤦♀️ insAllah değildir valla cok zor birsey çok çektim ben ondan 🤦♀️ ılık duş alabilirsin ama o biraz rahatlatıyor bide buz kompleksi felan 🤦♀️
Tanemveannesi_ Semam şükür şu ara geçti bayramdan sonra yaşamadım daha onun için doktora gitmedim şuan iyiyim ama teşekkür ederim 🥰